Sociální pracovník/ice do sociální poradny (Chomutov)

Charita Most nabízí v Chomutově volnou pracovní pozici "Sociální pracovník/ice do sociální poradny". Nástupní mzda je 19 000 – 22 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Sociální pracovník/ice do sociální poradny
Obor(y):
Administrativa , Služby , Zdravotnictví
Obec:
Chomutov
Mzda:
19 000 – 22 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
Vyšší odborné
Adresa pracoviště:
Sociální poradna - Chomutov II.
Pod Břízami 5321
43004

Další informace o volném místu

Strukturované životopisy včetně motivačního dopisu zasílejte Kristianu Drapákovi
vedoucímu střediska SpS CHM, na e-mail: drapak@charita-most.cz., nejpozději do 30. 4. 2023.

Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Na přihlášky nesplňující některý z požadavků nebudeme reflektovat.
Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení v případě, že nevybere vhodného kandidáta.

Specifické požadavky:
- Odpovídající kvalifikace pro výkon činnosti sociálního pracovníka podle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb.
- vzdělání v sociální oblasti (diplomovaný specialista či vysokoškolské v dané oblasti dle zákona č.108/2006 Sb.
- Trestní bezúhonnost
- Zdravotní způsobilost

Obecné předpoklady:
- Dobré komunikační dovednosti a osobnostní předpoklady pro práci s cílovou skupinou služby
- Zkušenost s prací v sociální poradně či obdobného zaměření
- Znalost legislativy
- Znalost sociálně vyloučených lokalit a daného prostředí a zkušenosti s terénní prací výhodou
- Znalost romských kulturních specifik výhodou
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/řidička
- Znalost práce na PC (MS Office)

Nabízíme:
- Pracovní poměr na 0,7 úvazku
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Možnost dalšího vzdělávání
- Zaměstnanecké výhody
- Zaměstnání ve velké a stabilní organizaci
- zajímavou a odpovědnou práci v terénu
- možnost průběžného vzdělávání, profesního rozvoje a seberealizaci
- práci v zavedené a respektované organizaci s dlouholetou praxí
- 5 týdnů dovolené
- Notebook
- Mobilní telefon

Hlavní náplň práce:

- Přímá práce s uživateli služby v ambulantní a terénní formě.
- Poskytování kariérního poradenství
- Komunikace s institucemi (zejména se školami) a spolupracujícími organizacemi
- Administrativa spojená s výkonem služby
- zájem o dluhovou problematiku a ochotu se v této oblasti dále vzdělávat,
- motivaci k práci s cílovou skupinou organizace,
- schopnost vnímat životní situaci klientů v širší perspektivě.

Výhodou bude, pokud budete mít:
- znalost specifické situace osob v krizi
- lektorské dovednosti prokázané praxí
- řidičský průkaz

Pracovní poměr: na dobu určitou s možností dalšího prodloužení.

Plat: nástupní: 19 000 - 22 000 Kč po zaškolení možnost zvýšení - při plném úvazku a podle míry zkušeností.

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 1 týdnem