Statutární město Chomutov nabízí v Chomutově volnou pracovní pozici "Krizové řízení". Nástupní mzda je 25 280 – 37 170 Kč.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Statutární město Chomutov
tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Krizové řízení" na odbor kancelář tajemníka s místem výkonu práce Statutární město Chomutov.
Stručné vymezení pracovní náplně a úplné znění výběrového řízení na www.chomutov.cz
Platové zařazení:
" platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 25.280 Kč - 37.170 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
" úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
" dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
" ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
Další požadavky:
" vysokoškolské vzdělání
Výhodou bude:
" praxe ve veřejné správě,
" zkouška zvláštní odborné způsobilosti.
Co od Vás očekáváme:
" povinnost rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení a při přípravě a realizaci hospodářských opatření pro krizové stavy (nutno dle zákona složit zkoušky do 18 měsíců od nástupu),
" povinnost rozšířit si vzdělání o odbornou způsobilost dle zákona č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich (nutno dle zákona složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu),
" výborný písemný a ústní projev,
" dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
" schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
" flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
" aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows),
" řidičský průkaz skupiny B.
Informace, jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
" jméno, příjmení a titul uchazeče,
" datum a místo narození, státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu,
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
" telefonní a e-mailový kontakt,
" datum a podpis uchazeče.
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
" životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
" ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
" případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost.
Předpokládaný nástup: 2.5.2023, případně dle dohody
Kam pak s přihláškou?
Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Neotvírat - výběrové řízení - OKT - krizové řízení" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 28. března 2023 do 14,00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
Navštivte naše internetové stránky www.chomutov.cz
Poslední změna: před 1 týdnem